O broscuţă... două broscuţe...

Discuţie în maşină, azi-dimineaţă, pe drumul spre şcoală. Prolog: I-am promis lui Arin o broscuţă ţestoasă de ziua lui (asta e în noiembrie). Discutăm des ipotetic, azi vorbea la un moment dat că poate îi iau un papagal.
Radu: Daaa… un papagal! Ne dă pene!
Eu : Nici să nu vă gîndiţi că jumuliţi papagalul !
Radu : Nu, dar îi cad, năpîrleşte, le adunăm !
Eu : Ce naiba să faceţi cu penele de papagal ?! Şi, oricum, am promis că îi iau o broscuţă testoasă, broscuţă rămîne !
Arin : Sau un şaaarpe !
Eu : Nici un şarpe ! Să nu vă prind cu şerpi în casă !
Arin: Îl ţinem afară ! E drăguţ cînd e mic !
Eu: Nici afară!
Arin: Da, că poate se furişează în curte!
Eu: Broscuţă testoasă!
Arin: Sau două! O fetiţă şi un băiat! Sau două fetiţe ! Sau doi băieţi (rîde) !
Eu : Una !
Arin : Biiine ! Mama, îmi iei o fetiţă, te rooog !
Eu: Dacă nenea de la care o luăm le deosebeşte, îţi iau o fetiţă!
Radu: Fetiţele sînt mai mari, băieţii mai mici!
Radu : Dacă îţi ia o fetiţă te poţi căsători cu ea, să facă pui !
Radu : Şi după aia te căsătoreşti cu Diana (iubirea lui Arin, o colegă de la grădiniţă, stă la noi pe stradă) !
………………
Credeţi că ar trebui să încep cu ei discuţia aia cu albinuţele ? :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena