Nu trage dom' Semaca!...

Pentru toate există un început! La mine, astăzi, a fost prima dată cînd m-am jucat cu pușca cu biluțe. Nu rîdeți că nu știu cum să îi spun altfel, că nu era paintball, erau niște biluțe mici, mici, dar care dureau al naibii atunci cînd erai nimerit. Am jucat pe echipe, inițial 5 la 4, că eu eram considerată cantitate neglijabilă (bine că n-am fost ostatic cum glumeau băieții inițial), apoi 4 la 4 și în final am rămas 3 la 4. Vă dați seama că am stat pînă la sfîrșit, că era fain!
Din 6 jocuri în care deveneam pe rînd din urmăriți, urmăritori, în unul singur n-am ”murit” și am eliminat și eu pe cineva! Lucru de care sînt, oricum, foarte mîndră! Am eu acum niște semne, mai ales pe picioare dar na, riscurile jocului!
Și masca aia e foarte utilă, că prima dată am luat o biluță în ochelarii ei, dar vezi foarte nașpa cu ea!
Later edit: am aflat cum se numește sportul sau joaca respectivă: airsoft! Zic ei că e ”soft”, că lasă urme... :))

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena