Din bucătărie...

Din ciclul... Orin gătește rapid și gustos, astăzi: ciuperci înăbușite - după rețeta Deliei!

Suuuper simplu: se taie ciupercile julien (ce-mi place să folosesc termeni din ăștia, de veritabil gastronom, nu că ar fi cazul... :)), se încinge uleiul (eu am pus de măsline), se pun la călit înăbușit ciupercile, fără nimic altceva, ele își vor lăsa apă destulă sub capac. Cînd considerați că sînt gata, adăugați sare și cimbru și gaaata! Eu mi-am adăugat în farfurie un cățel de usturoi tăiat mărunt, după deviza: usturoiul merge cu orice! Data viitoare voi adăuga usturoi și în tigaie, la sfîrșit, îmi place aroma pe care o dă! Sper că vă este poftă!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena