Copilul meu cel plimbăreţ

Ascultam ieri pe net ştirea despre cuplul din Arkansas, Todd şi Jula Grovenburg, ce au aflat cu surprindere, ei şi medicii implicaţi, despre faptul că vor avea nu unul, ci doi copii. Pînă aici nimic neobişnuit, atîta că cel de-al doilea a fost conceput la două săptămîni jumate după primul. Cazul este extrem de rar, toată lumea speră că cei doi copii, mai ales al doilea, vor fi sănătoşi la naştere.
De ce vă povestesc asta? Pentru că mi-am adus aminte cît m-am distrat după ieşirea din maternitate, cu Arin, cînd am citit biletele noastre de externare! Pe al lui Arin scria, pe lîngă greutate, înălţime, Apgar, etc. faptul că a fost născut la 41 de săptămîni. Pe al meu... că mă externez după ce am născut un copil la 39 de săptămîni!!! Na, aş vrea să ştiu şi eu acum, unde a umblat fi-miu cele două săptămîni diferenţă??? Şi ce-a făcut acolo??? Şi de ce mama lui nu ştie???

Comentarii

  1. In cazul cuplului din Arkansas, sunt siguri ca amandoi au acelasi tata? Asta ar fi cea mai tare faza, sa nasti aproape gemeni cu tati diferiti. Acum sunt rea....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu eşti rea, eşti realistă. Lucrul ăsta s-a întîmplat, am văzut într-un documentar pe National Geographic parcă.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena