Se poarta...

- tencuiala decorativa: din pacate, dupa ceva vreme se umple inevitabil de praful care este din belsug la noi si arata incert; tencuiala decorativa este se pare, urmatoarea tendinta dupa casele zugravite galben si portocaliu;
- limbajul mess-criptic: cu plm, pls, wtf, omg... si altele, gen interjectii onomatopeice imprumutate, cum ar fi "Mwahahah", probabil sint eu mai incuiata ca nu le gust;
- din nou limbaj, dar, stilcit saracul, tz-kk-jijimania, citez o d-soara de pe un forum, cu mari probleme, personale si lingvistice:
"buna..am si eu o nelamurire :( am facut petting cu prietenu meu acuma 2-3 saptamani.. de vreo 3-4 zile am gretzuri.. acuma am menstruatzie..si am gretzuri si balonari.. de obicei nu ma simt aja la menstruatzie,poate doar balonata.mentzionez k sunt virgina,dar din cate am mai citit am auzit k se poate totuji..prietenul meu nu a ejaculat ji imi zice k nu are cum.dar jtiu k si lichidul preseminal are spermatozoizi,iar el zice k nu are lichidul.mi`am facut un test acum cateva zile si a iejit negativ..dar sunt ingrijorata ink din cauza gretzurilor kre tzin p tot parcursu zilei d 2 zile :(.. astept nijte pareri 8-|"
(pentru exemplificarea celor doua categorii de mai sus, recomand CraiovaForum Bash, incredibil ce poti gasi pe acolo!)
- telenovela de autobuz: ieri, in autobuzul 8, o tanti, femme fatale de cartier (corpolenta, machiata si cu ochelarii de soare pe freza in loc de alt sistem de prins parul, am vazut ca se poarta asa) il descinta la telefon pe un nefericit, caruia ii luase mobilul si il ameninta ca suna "toate femeile din el", "ca nu ma faci tu pe mine" etc.

To be continued...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena