Mojin

După recentele cascadorii ale lui Arin simțeam eu așa cum am un cap prea mic pentru conținutul lui și am zis să îl răcoresc la bazin, asta funcționează în 70% din cazuri, ieri a mers relativ că era cam caldă apa, eu eram destul de leneșă, Doru la fel, am făcut cele 40 de bazine regulamentare și ne-am gîndit că ar merge și un film după, că tot începuse TIFF-ul... Ne uităm noi în program... de la orele 22:00, în curte la Bruk era ceva din State, REPO! OPERA GENETICĂ, iar la Teatrul de vară din Parcul Tineretului, CUMPLIT DE FERICIT, un film danez. Zic eu: hai să mergem la ăștia din Danemarca, titlul e mai optimist, poate e ceva love and sweet. Cu o jumătate de pizza de căciulă, să cadă bine filmul, ne așezăm încrezători... bine, am mai glumit ceva de genul că poate o fi un titlu ironic... așa a și fost. Nu spun că nu mi-a plăcut, dar nici urmă de fericire în el! ”Terrybly Happy” = Frygtelig Lykkelig, pe limba lui, este povestea lui Robert, un polițist din Copenhaga, mutat într-un mic oraș pentru că își amenințase cu pistolul soția și amantul acesteia (asta aflăm noi mai tîrziu). Orașul ăsta, ceva din zona crepusculară, cu o mlaștină unde se ascundeau (sau nu) cadavrele/secretele fiecăruia, cu oameni sortiți cumva eșuării zilnice, aflați în imposibilitatea de a fugi de aici. Salutul de bun venit și de plecare, Mojin, va fi probabil salutul meu o vreme de acum înainte. Se citește m-o-i-n (îl zicea și pisica moștenită de personajul principal, asta mi s-a părut din alt film dar, în fine...)! Ideea este că și personajul nostru ajunge să fie atras și legat de locul ăsta, printre altele, o sufocă accidental, după o partidă de sex, pe o tanti abuzată de soț, după care îl împușcă, neaccidental, pe soțul acesteia și este șantajat de localnici să rămînă... N-a fost rău filmul, azi merg să văd Polițist. Adjectiv, pentru o nouă doză de optimism... :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena