Into the night


Din agenda FITS de ieri am bifat puțin din concertul AKLANEHE,  a celor de la Mably, asta după  ședința de masaj  de luni. Am fost suficient de pofticioasă cît să plec din Piața Mare pentru niște Fitzoșici, noroc că am avut ajutor la ștersul ciocolatei, m-am făcut ca un porcușor...
După, am mers la Quartet, un spectacol de muzică și dans al companiei Cia Bubulus - Carles Salas, din Spania, în coregrafia lui Carles Salas Montforte. Am găsit pe You Tube scurte fragmente. Pentru mine a fost impresionantă grația mișcărilor, ușurința firească a cuceririi spațiului prin dans. Sînt convinsă că mișcările lor, aparent simple, necesitau multă pregătire fizică. Mi-a plăcut și cum sunau cele patru saxofoane (cu rușine trebuie să recunosc că am confundat saxofonul soprano cu o trompetă, ăla mi-a plăcut cel mai mult și mă gîndeam... ce sună trompeta asta ca un saxofon! :)) Am văzut recreate prin dans gesturi rutinate, lupta zilnică, fuga la un moment dat în cercuri paralele, aparent intersectîndu-se, m-a făcut să mă gîndesc la cum trecem noi de cele mai multe ori unii pe lîngă alții, cum fiecare fuge după ceva, cineva, oare chiar ne întîlnim cîteodată?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena