If I could turn back time

Zi plină ieri... serviciu, bazin... am convins-o şi pe Mari să mi se alăture, s-a descurcat foarte bine, eu mi-am făcut cele 40 de bazine regulamentare, dintre care unul pe sub apă... ăsta fără un metru, că n-am apreciat corect că va înota nenea de pe culoar... şi m-am trezit sub apă cu un picior în freză... nenea nu mai ştia cum să-şi ceară scuze, bine, eu eram de vină, cred, că ce naiba făceam pe acolo... în fine... lifeguard-ul ne privea cu interes, probabil vroia să se asigure că sînt ok. Apa destul de curată, prea caldă, mult mai liber faţă de ultima dată cînd am fost, una peste alta a fost chiar ok!
Şi după... fuguţa acasă, mîncat bine, schimbat şi... karaoke, here I come! Tare fain în Oldies, atunci cînd merg la karoke şi îl ţine Corlaciu e oricum super party... că are piesele care îmi plac mie! Am băut un Mai-Tai, făcut de Kid, chiar dacă era în ziua lui liberă, mi-am adunat curajul şi am cîntat şi Valerie de la Amy Winehouse... n-a plecat lumea de acolo aşa că mă gîndesc că n-a fost chiar aşa rău, oricum, era dedicaţie pentru Teo , să nu mai zică de mine că sînt rea...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena