Listen to Byron

Entry for December 20, 2008

Din seria... nu aduce anul... ce aduce ceasul... am avut o surpriză foarte faină aseară, mergînd să îl ascult pe Andrieș, sau cel puțin așa credeam. E drept că pe afiș apărea cu o trupă, Byron, nu mai auzisem de ei, recunosc că mă gîndeam, după nume, că or fi britanici sau mai știu eu ce. Încep cu întîrziere de o jumătate de oră, așteptam cu nerăbdare... încep cu un cvartet de coarde... apoi intră membrii trupei... pian, baterie, chitară bas, chitară solo și... încă o chitară, căreia nu știu cum îi spune... și sună nemaipomenit... solistul are o voce gravă, inflexiuni deosebite și cîntă într-o engleză de atunci cînd ne-a spus: Bună seara!... primul gînd a fost... ce bine vorbește românește... ! Mda, trupa e cît se poate de autohtonă. În partea a doua a cîntat și Andrieș cu ei, mărturisindu-ne că îi apreciază și a decis să meargă în turneul ăsta pentru a-i promova. Andrieș e degajat, glumește cu publicul, îi spune unui mic paparazzi din primul rînd că, în ciuda faptului că a zburat în același avion cu Monica Columbeanu, nu e nici pe departe la fel de fotogenic... Una peste alta, an evening to remember! Evident, n-am plecat fără autografele membrilor trupei pe dvd-ul cu spectacolul lor live, proaspăt achiziționat... și fără un afiș, dezlipit de unul din membrii trupei, pentru colecția mea...
Îi puteți asculta aici: http://www.myspace.com/byronmusicspace

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena