Lecțiile mele: bufnițele nu sunt ceea ce par a fi! Nici inimile!


Ieri am cerut ajutorul prietenilor pe fațăcarte. I-am rugat să îmi spună cu ce seamănă pata maro de pe piatra din imaginea din stânga.
Convinsă fiind că majoritatea va vedea același lucru ca și mine, mai exact o inimă! Asimetrică, e drept, nu inima aceea perfect rotunjită și simetrică cu care asociem de obicei imaginea cordului. 
Pietricica aceasta am găsit-o vara aceasta pe plajă, în Glyfada, m-am bucurat că aș putea să mi-o atârn la gât, să-mi aducă aminte de mare și de nisipul fierbinte.
Toate bune și frumoase, mai puțin aspectul cu găuritul pietrei, așa ceva n-am făcut niciodată, nici nu am scule specializate.
Ce fac eu în cazul acesta? Sun un prieten, cel mai vechi și bun prieten al meu, tare priceput în ce înseamnă tot felul de tehnici cu lemn, cu metal, nici el n-a mai găurit pietre dar măcar avea cu ce. Plus că este, cu siguranță, mult mai îndemânatic decât mine.
Zic să îi trimit și poză cu pietricica de care eram foarte mândră, ”că uite ce inimioară frumoasă”! Reacția lui: ”E un pui de găină sau de câine?” Moment în care l-am bănuit de insensibilitate, răutăcisme și alte alea, cum să nu vezi inima de acolo? Mi-a mai zis și că îți trebuie ceva imaginație să vezi asta.
Ieri i-am dat piatra și, din nou, aceeași discuție, moment în care a urmat provocarea de a întreba și restul lumii ce vede. Eu, extrem de sigură că va ploua cu inimioare. Ei bine, rezultatele m-au surprins maxim. 
Până la urmă jumătate dintre cei care mi-au răspuns au văzut inima. Am primit 32 de răspunsuri (câteva în mesaje private) dintre care 16 vedeau inima, 6 dintre aceștia vedeau și inimă și altceva. 
Diversitatea răspunsurilor, repet, m-a uimit. Știam că suntem diferiți dar nu mă așteptam ca realitatea fiecăruia să fie din atâtea filme. Și mi-am adus aminte de unele ziceri, cum că fiecare dintre noi este creator de realități. 
Inima văzută de mine a fost pentru ceilalți: cap de extraterestru, de cățel, de rață, de broască țestoasă, miel, turtă dulce, continentul african, palmă cu degetele dispuse într-un anume fel, Sfinxul, gânditorul de la Hamangia, balerină în cumpănă, pălărie, melc, masca lui Darth Vader, chiloți tetra, vezică, uter, Oblio, șarpele/pălărie/elefant din Micul Prinț, față umană...
Mi-am dat seama că posibilitățile sunt infinite, că n-ar mai trebui să fiu sigură că cei din jurul meu percep aceeași realitate, valabil pentru imagini, cuvinte, acțiuni. Mulțumesc tuturor!
Nu m-am putut abține să nu adaug încă o inimă, aceasta pe nisip, dintr-o zi minunată alături de o prietenă dragă, plus o melodie în ton.

Comentarii

  1. This is how my colleague Wesley Virgin's autobiography launches in this SHOCKING AND CONTROVERSIAL VIDEO.

    Wesley was in the military-and soon after leaving-he found hidden, "mind control" secrets that the CIA and others used to get anything they want.

    THESE are the same SECRETS lots of celebrities (notably those who "come out of nowhere") and elite business people used to become rich and successful.

    You've heard that you use less than 10% of your brain.

    That's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Maybe that thought has even occurred INSIDE OF YOUR very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head about seven years ago, while driving an unregistered, beat-up bucket of a vehicle without a license and with $3 in his pocket.

    "I'm very fed up with living paycheck to paycheck! Why can't I become successful?"

    You took part in those conversations, am I right?

    Your success story is waiting to start. All you have to do is in YOURSELF.

    Take Action Now!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena