Dar din dar

Vă spuneam acum două săptămîni că am participat împreună cu Radu la concursul organizat de Primăria Sibiu în Săptămîna Mobilității. Ei bine, nu v-am spus că am și cîștigat una dintre cele patru biciclete oferite de Decathlon pentru concursul Primăriei. Yupiii yei! Ce m-a bucurat mai tare decît faptul că am cîștigat este că am putut să aleg să îi ofer o bicicletă nouă lui Radu. Chiar avea nevoie, bicicleta lui avea frîna ruptă pe față plus că îi rămăsese mică. Cei de la Primărie au fost foarte deschiși, am ales un cadru pe măsura lui și i-am făcut o surpriză. 
Astăzi a fost premierea, i-am spus că mi-aș dori să fie și el acolo, fără să îi spun de ce. Am rugat-o și pe diriginta lui să îi dea voie să lipsească puțin de la ore, știa de ce dar nu i-a stricat surpriza. Inutil să vă spun cît a fost de bucuros, am primit și o strîngere în brațe spontană, vă spun eu că e lucru rar din partea lui! Nu era singurul în această situație, cealaltă doamnă care cîștigase o bicicletă i-a oferit-o fiului unei prietene. Foarte frumos gestul ei! Vă arăt mai jos și filmulețul cu premierea, postat pe Pagina oficială de fb a Sibiului. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena