Ultimele știri (vechi) pe scurt

 1. De ziua mea l-am primit pe Zanzi. E mic, elefant, roșu/girafă și vine din Zanzibar. Tante S. nu s-a putut rezista să nu îl împrietenească cu restul elefanților din colecția mea iar eu sînt super încîntată de noul venit.
 2. Au trecut doar vreo nouă ani de cînd mă plîngeam de dispariția fluturilor copilăriei mele, Papilio Machaon pentru cunoscători, coadă de rîndunică pentru mine. Unul dintre aceștia și-a găsit refugiu vremelnic în curtea mea, acum zece zile, părea destul de abătut de frigul de afară. Sper că e bine, ascuns undeva pînă trece musonul.
 3. Fix în ziua în care mașina veche de tuns iarba și-a dat obștescul sfîrșit la datorie a descoperit și Maia cît e de amuzant transportul pe patru roți și un motor... evident scos din priză cînd era stăpînit de blondina mea.
 4. Mi-a trecut prin cap să îmi ușurez spălatul mîinilor Maiei și să cumpăr un înălțător de la Lidl. Probabil am gîndit eu greșit, posibil să fie înălțător pentru scaunul de WC, marginea chiuvetei îi ajunge fix în dreptul frunții cînd este cățărată pe el. Oricum, cu spiritul ei contorsionist i-a găsit imediat o altă întrebuințare, mult mai amuzantă.
5. Din seria cadourilor Universului, am primit rucola proaspătă de la mine din seră. Nu e chiar un accident, semănasem anul trecut într-un ghiveci, ținut pe un raft din seră, plăntuțele au rămas foarte mici dar au făcut flori la un moment dat, n-am gustat din ele atunci dar am avut surpriza, cînd dezburuienam salata și ce a mai rămas din ridichi, să dau peste plăntuțele fragede de rucola. Au fost delicioase în salată, cu atît mai mult cu cît veneau de la mine de pe plantație.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena