Sănătos/oasă sau nu

Am citit astăzi un articol extrem de interesant la care îmi doresc să revin pe blog. În el am găsit pomenit un site, lectiadeprimajutor.ro. Și despre asta vreau să vorbesc dar nu acum. Pentru că este un subiect mult prea serios iar eu mă simt în stare acum doar de o frivolitate mică, mică de tot. Asta pentru că și testul pe care mi l-am făcut pe site-ul respectiv este nu neapărat unul frivol ci destul de serios și vizează stilul de viață sănătos sau nu pe care îl ai la ora curentă. Am încercat să răspund sincer la toate întrebările de acolo. Ce mi-a ieșit nu mă surprinde, știu și eu că sînt deficitară la multe aspecte. Chiar dacă mănînc cît de cît sănătos! Mai jos nu m-am putut abține să vă arăt meniul de luni seară și din seara aceasta plus rezultatul testului.
Dacă aveți chef, puteți intra pe site, eu sigur o voi mai face, acum vreau să încerc un alt test, pentru a vedea cît mai știu despre cum să acord primul ajutor.
Later Edit: Făcut testul! Aparent sînt o minunată.
Scorul meu la test a fost de 198 puncte și am primit și ceva sfaturi despre ce ar trebui să schimb:

”Ai acumulat câteva cunoștințe despre ce înseamnă să mănânci corect și la fiecare început de an îți propui să devii mai activ fizic. De cele mai multe ori, când mergi la cumpărături alegi jumătate de alimente în funcție de preferințele tale culinare și doar jumătate în funcție de beneficiile nutriționale pe care le au. Riscul ca în viitor să dezvolți boli cardiovasculare, degenerative sau chiar afecțiuni tumorale depinde de stilul de viață pe care l-ai ales, aşa că, pentru a preveni acest risc, îți recomandăm ca nu de la 1 ianuarie, nici de la începutul lunii viitoare și nici de lunea viitoare, ci chiar de azi să iei inițiativa de a-ți reeduca gustul, să excluzi din alimentație toate alimentele nesănătoase și să îți găsești un partener de sport care să te îndemne să mergeți mai des să vă antrenați. Și poate că ar fi prudent ca la fiecare trei luni pentru următoarea perioadă de timp să îți faci controalele medicale de rutină. Toate aceste măsuri, odată adoptate, vor scădea simțitor riscul ca în viitor să ai nevoie de prim-ajutor.”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena