Printre stropii de ploaie și niște...

Îmi trimisese ieri pe fb Honey link la o melodie pe care am ascultat-o doar astăzi, de la Alicia Keys (Brand New Me). Mi-a plăcut și am vrut să o reascult dar în loc să dau replay am dat click pe una dintre sugestiile youtube și am ascultat asta:

Nu am auzit despre tanti, nu știu ce mai cîntă dar deja ascult a treia oară melodia... Mă gîndesc să mai încerc și altele de la ea.
Fotografia este pentru că sînt într-o dispoziție green... și pentru că unul dintre piticii mei de zilele astea este cum să adun soc pentru ceai printre turele de ploaie. Oare mi s-o fi făcut socata?

Comentarii

  1. Frumos cantec. Merge cu cafea si cu dispozitia mea de luni dimineata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

România pumnului în gură

Anotimpurile și igiena

Țara asta nu mă/ne vrea!