Zumba Sibiu a împlinit trei ani

Întîmplarea face că am fost și la prima lor ședință de zumba, acum trei ani. Ei fiind Claudia și Laurențiu, instructorii de la Zumba Sibiu. Mi-a plăcut tare mult dar n-am început să frecventez decît mai tîrziu, o dată pe săptămînă, orele de zumba! Solicitant, energic, cea mai bună modelare a corpului meu de la ei a fost. Am întrerupt pe motiv de scutire medicală, că nu mă mai lăsa nenea neurologul la care mergeam atunci să îmi zgîlțîi coloana. Acum cochetez cu ideea de a mă întoarce. Am tot ezitat dacă să merg sau nu, pînă la urmă am ajuns, pentru ultima oră din cele trei rezervate evenimentului.
După seara de joi, cînd am fost la aniversare, mi s-a deschis și mai tare apetitul, mi-e tare dor! Plus că mi-era ciudă că sînt atît de pe lîngă coregrafiile noi sau melodiile pe care dansează ei acum. Cred că ciuda absolută a venit atunci cînd făceau o coregrafie din Lord of the Dance! M-am străduit totuși! Ca dovadă, anumiți mușchi ai mei, evident nefolosiți, s-au trezit să comenteze cu "febra" lor cu tot!
Ca să nu mă mai văicăresc eu pe aici că mă dor lucruri, să nu uit scopul postării:
La Mulți Ani, Zumba Sibiu!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena