Ziua europeană fără mașini în parc

Surprinzător pentru o sîmbătă după-amiaza, ieri, pe pista de bicicliști din parcul Sub Arini nu circulau mașini! Nu știu dacă asta se datorează 2012 Car Free Day! 
Normal că fac mișto, chiar nu mă pot abține să nu cîrtesc pe marginea deciziei Primăriei de a nu îi lăsa pe organizatori (Clubul Bicicliștilor Sibiu) să stabilească punctul de plecare în Piața Mare, sub amenințarea cu amenda. Plus că limitarea traseului la pista de bicicliști din parc a făcut ca evenimentul să aibă o vizibilitate aproape de zero.
Cei care ne-am adunat acolo am mers pînă la intrarea în Muzeul Satului, nu știu dacă ceilalți au continuat spre Cisnădioara pentru că eu m-am întors în oraș, cu un oarecare gust amar.
Jakarta Car-Free Day
Vă ajută cu ceva că vă spun că în 2007, la Jakarta, autoritățile au închis traficului auto una dintre cele mai circulate dintre marile artere ale orașului, invitînd pietonii să facă mișcare și să se bucure de ziua fără mașini? Sîntem departe? O, daaa!

Comentarii

  1. Ne-am intors si noi. N-am mai mers la Cisnadioara. Apoi am mai stat la o bere, suc, et. la Budi in Subarini.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena