Urgențele copiilor

Se făcu că azi-noapte a trebuit să ne împachetăm urgent eu și Arin și să facem o vizită la secția Urgențe a Spitalului Luther. Pe motiv de intense dureri abdominale, se trezise din somn de rău ce îi era, a treia oară în două săptămîni, mi-era frică să nu fie apendicita pe care cică o temporizăm de ceva vreme.
N-a fost! Tanti suspicionează ceva la stomac, să vedem ce aflăm după vizita la medicul de familie și eventualele investigații suplimentare.
Vreau să vă zic două lucruri! Primul: Oooaaaiii ce faină e secția de urgențe de la copii!!! Curată, dotată, am fost luați în primire imediat, e drept că eram singurii pe acolo dar tantile asistente s-au mișcat foarte rapid, nici n-am ajuns bine și Arin era dezbrăcat, cu termometrul sub braț, altcineva îi făcea fișa iar tanti doctor a fost drăguță și caldă și tinerică și blondă. Foarte tare!
Lucrul numărul doi, concluzia lui Arin: vezi, Mami, știam eu că nu trebuie să mergem la spital! Nu mai am voie cartofi prăjiți și mi-a dat și injecție!!! (motivația regimului: în eventualitatea unei gastrite evităm prăjelile iar injecția a fost cu No-Spa și încă ceva, intramuscular)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena