Under the moonspell


Se pare că nu am încotro, va trebui să mă obișnuiesc cu statutul de cucuvea/vîrcolac decăzut sau ce vreți voi, nu dorm nicicum cînd e lună plină. Azi noapte am făcut poze (nu foarte reușite, dar am pus luna pe sîrme), am spălat pe jos, am citit, m-am uitat la seriale, nimic... Noroc că n-am ascultat și melodia asta că mi-ar fi fost și mai greu... :))
 
Moonspell - Vampiria

Asculta mai multe audio diverse
Nu știam de fenomenul astronomic de azi-noapte, habar n-aveam de blue-moon ca fiind a doua lună plină din aceeași lună a anului. Eu mă gîndeam doar la mine cu feeling blue. Acum că am aflat că lucrul ăsta se întîmplă, o dată la doi ani, doi ani jumate, îmi dau seama că într-adevăr, n-am dormit nici la începutul lunii (în 2 august a fost cealaltă lună plină). Știu că am mers la acupunctură și i-am spus lui Marius Caba (șocant că nu mai este printre noi) că n-am dormit în noaptea precedentă și mi-a răspuns senin: normal, a fost lună plină!
Va trebui să mă organizez, să văd cînd pică următoarele, să nu-mi mai fac planuri să dorm.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena