Publicitá

Vă spuneam eu la un moment dat cum că a dat cochetăria iama în mine și mi-am colorat bleu unghiile de la picioare. Și mă văitam acolo că s-ar putea să fiu nevoită să recurg la diluantul din atelier pentru a le șterge. Pentru că nu v-am povestit deznodămîntul poveștii, o fac acum.
La vremea respectivă vorbeam cu Honey ce șanse ar fi să găsesc prin casă pliculețele cu șervețele de șters unghiile achiziționate de mine cu ani în urmă și rămase în conservare. Și ea mi-a mai tăiat din elan spunîndu-mi că oricum, de atîția ani, sigur sînt complet uscate și inutilizabile.
Eu, Batman-Batman, le-am căutat, le-am găsit (stăteau cuminți în cutia cu tot soiul de prostii din baie) și mi-am încercat norocul. Surpriza emisiunii! erau cît se poate de umede și performau ca în prima zi! (cred că am citit pe unul dintre ele că expirau în 2008 dar n-are a face) Așa că m-am gîndit să vă zic și vouă să folosiți cu încredere produsul ăsta, dacă mai e disponibil pe piață, sînt fără acetonă, cică ar fi mai sănătoase așa. Mi-am vopsit unghiile bleu și a doua oară, în concluzie am folosit două dintre ele, restul, la anul! :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena