M-am făcut ȘEF!

Întrucît casa și jungla respectivă necesită destulă muncă m-am decis că singură nu se mai poate, motiv pentru care am hotărît să deleg din sarcini! Cum ar fi, să las progeniturile din dotare să îndeplinească sarcini de genul udatului în grădină. Acum că am rezolvat problema găurilor multiple din furtun printr-un sistem de mufe și cuple, l-am dotat și cu un pistol de stropit cu 8 tipuri de jet (grație voucher-ului cadou de 200 de lei, primit în urma shopping-ului frenetic la Ambient, aka cumpăratului centralei termice și a mulțimii de fittinguri), stropitul grădinii ar trebui să fie destul de plăcut. Dar e o activitate de durată, mie îmi ia cam o oră să ud, a doua zi e ca și cînd n-ar fi fost, piciului îi ia mai puțin că fușărește treaba. Așa că i-am spus să îndrepte jetul într-un anumit loc, să numere pînă la 20 înainte de a schimba locul și tot așa... Zis și făcut, puștiul udă, atîta că și pe el îl duce mintea la tot soiul de tehnici ajutătoare cum ar fi plimbatul cu scăunelul de pescuit după el, că na, 20 de secunde în același loc pot fi foooaaarteee obositoare! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena