Itsy Bitsy Wormy...

Probabil ar fi trebuit ieri să adun merele de pe crenguță nu să rup crenguța cu totul dar mi s-a părut că arată tare bine așa. Oricum, mărul respectiv va trebui să sufere niște tăieri drastice, jumătate din crengi s-au uscat vara asta. Foarte mîndră de cum am "cules" merele, le-am atîrnat pe post de obiect decorativ în bucătărie. Încet, încet, voi mînca decorul, deja de aseară am început. Asta a fost un fel de paranteză introductivă, să vedeți că toate lucrurile au o explicație!
Pentru că mie nu mi-a picat imediat fisa atunci cînd am venit astăzi din oraș și am văzut creatura din stînga pe tavan, mă întrebam mirată cu ăsta ce-o fi! Adică, să ne înțelegem, m-am obișnuit cu zecile de păianjeni de prin toate colțurile, că îi tot aduc în casă pe flori și frunze dar un vierme??? Pe tavan??? Noroc că am realizat că i-am adus locuința în bucătărie (aka merele) și s-o fi simțit dator să inspecteze noul teritoriu.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena