Cît vezi cu ochii... "decît" MOLDOVA!

Cred că știți mulți dintre voi despre oferta foarte diversificată de postere și alte lucrușoare a celor de la Posterland. Din cînd în cînd mai intru să îmi mai clătesc ochii. Atunci cînd Călin a anunțat reduceri back to school am zis să văd despre ce este vorba și am ales să îi cumpăr lui Radu o hartă politică a lumii.
Zis și făcut! Am luat harta, Călin a fost drăguț și le-a atașat și două insigne-mingi de fotbal copiilor, astăzi am petrecut quality time cu Radu meșterind la sistemul de agățat pe perete! Adică eu am căutat prin magazii, pod, casă niște șipci suficient de lungi pentru ea (141 cm), pînă la urmă am găsit niște stinghii rupte din parapetul balconului, albastru scorojit, le-am tăiat la dimensiuni, le-am șlefuit puțin și le-am bătut în cuie agățătorile. Apoi, ca să facă și copilul beneficiar ceva, l-am pus să prindă harta în pioneze de cele două stinghii.
Pînă aici, foarte frumos, copilul încîntat, era să întîrzie la școală din cauza asta, i-am prins harta pe perete după ce a plecat.
Vine Arin... la un moment dat îl apucă dorul de învățat steaguri și vine hlizindu-se: Doooaaamneee, ăștia au pus steagul României și scrie Moldavia! Și lîngă... steagul Republicii Moldova unde scrie Moldova! Mă uit și eu, întradevăr nicăieri România sau Romania la stegulețe!
Hmmm, să nu știu eu că s-au petrecut așa schimbări importante! Oare ar trebui să mă mai uit din cînd în cînd la știri?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena