Hai să dăm mînă cu mînă!

Sau înfrățirea popoarelor... 
Se face că tatăl copiilor venind astăzi de la București a luat doi autostopiști estonieni. Tineri, 18 - 19 ani, cică merg în Croația, dacă am înțeles eu bine! Și m-a sunat de pe drum să vadă dacă îi pot caza la mine, adică să îi las să își instaleze cortul în junglă. Sibiul fiind relativ plin acum pe motiv de Artmania, Art Boutique și altele. Oricum, nu cred că sînt genul cu buget de hotel, eventual pensiuni dar cam greu să găsească la orele 23:00, cînd au ajuns ei. Eu, bunul samaritean, zic că da, pot campa la mine!
În timp ce îi așteptam și întindeam rufele afară mă uitam și la junglă și parcă mi se strîngea inima pentru ei, moment în care mi-a venit ideea salvatoare de a-i culca în atelierul din garaj, e destul loc, e și mai cald, adăpostit, au și șemineu deși nu cred că le va fi frig cît să facă focul. În fine, au sosit, li s-a părut super ok varianta cu garajul, le-am arătat unde e toaleta ecologică (noroc că am și așa ceva în curte), sursa de apă, le-am zis că dacă au nevoie de ceva să bată la ușă, etc. Întrebarea care m-a siderat pe mine a fost următoarea: "dacă sînt de acord să fumeze în curte? că ei pot ieși și pe stradă dacă mă deranjează!" Ueeeiii!!! Le-am zis că pot fuma fără probleme în curte, le-am indicat și scrumiera de pe masa din terasă, folosită aproape exclusiv de Honey. Le-am zis că eu nu fumez dar prietenii mei da, așa că este ok să fumeze. Hmmm... ca să vezi, la noi nu te întreabă lumea chestii din astea! Cel puțin cînd este vorba despre spațiul exterior, eu n-am mai auzit. 
Vă mai spun mîine despre ei, că în seara asta nu i-am mai ținut să socializăm, pe motiv că mi-e somn și or fi și ei obosiți!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena