Ce am aflat eu de curînd și vă spun și vouă

- În secolul al XVIII-lea, în Franța, bărbații căsătoriți care sufereau de impotență erau trimiși la închisoare. Se credea că sînt așa fie pentru că erau adulterini fie pentru că se masturbau (ambele ilegale). Cică cei suspectați de asta erau puși să presteze în fața unei comisii pentru a se vedea dacă era adevărat sau nu (detalii).
- În zilele noastre, în Anglia, există un nene care se hrănește cu animale sălbatice călcate de mașini. Un fel de ecologie extremă! Să nu se irosească bunătate de carne! Nenea face ture pe autostrăzile și șoselele din zonă și strînge tot ce i se pare comestibil, de la prepelițe la bursuci. Capul de bursuc din farfuria lui arăta într-un fel... I-a mîncat pînă și ochii... (văzut pe Discovery).
- Ieri, în Sibiu, am văzut că mașinile pot avea gene! Lungi! Mă întreb dacă pot da mărunt și seducător din ele. Și ce se întîmplă în caz de furtună!
- Tot în Sibiu, în ultimii doi ani (cred) cineva cu putere de decizie are o pasiune nou dobîndită pentru giratorii. Deabia au semaforizat o căruță de intersecții că le-a venit în cap o găselniță și mai bună: GIRATORIILE!!! Prin peste tot! Că dă bine! Mie îmi dau ceva dureri de cap astea nou nouțe, de la magazinul Dumbrava și cel de la intersecția Alba-Iulia - Morilor.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena