Prezentarea echipelor - Turul Ciclist Sibiu 2012

Au trecut ceva zile de cînd vă anunțam evenimentele cicliste ale acestor zile. Se pare că de atunci nu m-am mai mobilizat să scriu pe blog. Am ajuns la două din patru. Masa Critică, vineri, foarte drăguță ieșirea, prima participare a Alexandrei, pe o bicicletă închiriată de la iVelo, sper că nu și ultima, pentru că părea încîntată de ce se întîmplă.
Astăzi, am mobilizat din nou copiii familiei pentru a însoți echipele participante la Turul Ciclist al Sibiului, de la stadion și pînă în Piața Mare.
Copiii s-au amuzat mai mult de mersul cu bicicletele decît de finalul din Piața Mare, n-au prea avut răbdare acolo așa că nu am stat pînă la sfîrșit. Poate vor fi mai încîntați dacă ajungem să vedem mîine ceva din prima etapă, prin centrul istoric. Pentru că eu nu am starea acum să vă scriu prea multe, vă las cu cîteva fotografii de la evenimentul din seara asta.
Îmi pare rău că nu i-am întrebat pe oamenii de mai jos de unde vin așa încărcați, nu erau români. Sînt curioasă dacă au venit special pentru Turul Ciclist.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena