Nunta de biciclete! Sau SkirtBike Sibiu 2012

Despre plimbarea de duminică alături de multe doamne și domnișoare (și mulți domni, dar pe ei nu îi putem contoriza la participante), am scris aici și am pus și fotografii. Mi-am permis acum să împrumut două pentru blog, ca să mă vedeți și pe mine biciclind. În prima m-a surprins Corina (fosta mea colegă de facultate), a doua este de pe pagina organizatorilor. I-am spus "nuntă de biciclete" pentru că m-a amuzat tare mult reacția unei fetițe în parcul Subarin, la trecerea noastră, uimită de cîte eram a concluzionat: Aaa! E nuntă! Nuntă de biciclete! Dacă aveți răbdare, în filmulețul ăsta ați putea sta să numărați cît de multe am fost și cît de mulți au fost însoțitorii masculini care au avut grijă de noi pe parcurs și ne-au făcut fotografii. La un moment dat, unul dintre organizatori ne fotografia din portbagajul deschis al mașinii, de bifat în categoria: văzut așa ceva întîiași dată pentru prima oară!
Sînt tare mîndră de cum am gătit-o pe Cora pentru eveniment (fotografiile de sus din colaj), cu fluturaș și libelulă și verde, să se știe că e a mea! Am pregătit și bicicleta lui Honey, pentru că stă la mine în curte iar ea nu putea participa, am făcut-o frumoasă pentru Luana, foarte încîntată să poată veni. Ca să vedeți că nimic nu este întîmplător, cum credeți că a venit ea îmbrăcată, fără să ne fi înțeles în prealabil? Exact în carouri albastre iar în panglica pălăriei avea prins un crin de o zi, florile puse și de mine în aranjamentul făcut pe ghidon. Sînt convinsă că anul viitor vom fi și mai multe bicicliste pregătite să ia cu asalt orașul cu multă culoare și flori!

Comentarii

  1. Ce fainnnnn, as fi participat si eu dar:
    1. sunt pericol public pe 2 roti;
    2. sunt putin accidentata;
    3. nu m-am trezit la timp sa vin sa le sustin.

    La naiba, sper ca se va mai organiza cel putin o data ca sa fiu si eu prezenta.
    Felicitari fetelor!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicolle, pînă anul viitor e timp să:
    1. exersezi mersul pe 2 roți;
    2. treacă efectul accidentului;
    3. modificăm traseul, trecem pe sub geamuri, dăm trezirea cu claxoane și fluierici.

    Mulțumim de felicitări! Ioana ne-a promis că se face și la anul! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Atunci ma bag. Bine o sa ma bazez pe tine pct.3. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena