Dracu' nu doarme!

... și nu mă lasă nici pe mine!
În dimineața asta îmi propusesem să dooorm, cît mai mult, eram și fără copiii respectivi, mă pusesem la somn la o oră rezonabilă, adică 00:30, am zis să recuperez oboseala acestor zile. În plină desfășurare a unui vis cu mări necunoscute, mă trezesc speriată că îmi zboară în poartă mașina de pe stradă. Nu aveți idee cum se auzea din demisolul meu, ce se petrecea afară. Era aproape 8 dimineața și la mine năvălisera utilajele grele. Nu știu dacă parte a contractului ăstuia dar nu era chip să mai dorm, deși am încercat, mi-am pus perna și plapuma pe cap, degeaba!
Pînă la urmă am zis să merg sus să văd ce se întîmplă, cînd am văzut viteza cu care se plimbau mașinile alea grele pe stradă și mormanul de bolovani și pietriș răsărit în fața casei mele, am zis că n-ar strica să bag mașina în curte, așa că am ieșit în pijama, cu ochii cîrpiți, am băgat mașina în curte și am reîncercat să dorm. No way! Mi-a mai venit un gînd luminos, mi-am luat plapuma și m-am mutat în patul lui Arin, camera lui nu are geamuri la stradă. Să vă zic că cei 163 cm ai mei stăteau cam nașpa în cei 155 ai patului? Mi-am întins picioarele cît am putut de bine, m-am învelit, cu plapuma pe cap și... aud tic-tac, tic-tac... pe lîngă zgomotele înfundate de afară. Fir-ar să fie, Arin are ceas de perete, nu-l suport, mă scol, iau ceasul, îl duc în baie, mă întorc în pat!
Iar încerc să dorm, nu-mi iese, mai dau un telefon, aproape ațipisem... sună fixul! Nu reușesc să răspund că nu mai aveam acumulatorii încărcați la telefonul portabil, de lîngă mine. Bănuiesc cine a sunat, sun înapoi, mai dau un telefon, iar încerc să dorm! Reușesc ceva, începe din nou ploaia! Care se aude frumos răpăind pe policarbonatul de sub geam! Mă uit la ceas, mă gîndesc că aș avea de scris! Pînă la urmă, primează ideea de a dormi pe sunetul ploii așa că... somn de voie din nou! Greu de tot! Am scris mai tîrziu, aici.
Apropos de ploaia de zilele astea, discutam ieri cu o actriță TNRS, înainte să intrăm la spectacolul XXL/Fat Pig, că ei, actorii, au ajuns la concluzia că afișul FITS 2012 e de vină!!! Că au pus robinetul ăla deschis acolo și Dz l-a luat în serios și ne toooaaarnăăă!!! Rochie roșie am, mai vreau o scară din aia, să ies din potop!
Îmi propusesem azi și un spectacol de stradă, cred că îi voi spune pas, am mai bifat un spectacol de dans la care nu știu încă dacă ajung, Invitație la călătorie, coregrafia Marco Berrettini și NEAPĂRAT: Lumina înțelepciunii al Vertigo Dance Company, la orele 21:00, la Casa de Cultură a Sindicatelor, israelienii sînt foarte buni, încă îmi amintesc spectacolul de la FITS 2008, White Noise.

Comentarii

  1. in contractul ala spuneau ca la inceput sapa, nu pun deasupra...
    sa te-aud strigand ca uzi asfaltul nou de la poarta :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena