Ora Pămîntului

Cam aşa arăta casa mea ieri, pe durata Orei Pămîntului. Am pregătit lumînările cu vreun sfert de oră înainte, cu cinci minute înainte de orele 20:30 am coborît siguranţele casei. M-am gîndit că nu este suficient să sting luminile, ar fi rămas suficiente electronice şi electrocasnice mergînd sau în stand-by (gen centrală termică, frigider, computer...). Planificasem să petrec această oră jucînd rummy cu copiii în bucătărie, la lumina lumînărilor. N-a ieşit aşa pentru că ai mei se gîndiseră să ia piesele joker şi să le ducă la maică-mea, în concluzie n-am putut juca. Aşa că, am trimis copiii la culcare, am mutat sfeşnicul cel mare şi lumînările în dormitor şi am citit: Carlos Fuentes - Toate pisicile sînt negre!
Ieri am citit cuvîntul înainte al autorului şi primul act, astăzi restul, vă voi vorbi despre carte într-un post separat, chiar simt nevoia pentru că mi-a plăcut foarte mult!
Citiţi despre cum au înţeles oameni din toată lumea să marcheze această oră AICI. Mi se pare impresionantă solidaritatea pentru această cauză, ştiu că mulţi dintre voi găsiţi oportun să vă amuzaţi de idealiştii de genul meu. Asta contează mai puţin şi nu mă descurajează deloc pentru că fiecare îşi urmează calea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena