Ce e mişto la casă

De fapt e mai mult legat de pămîntul din jurul casei, unde cresc mai multe chestii decît mi-aş dori. Îmi place că atunci cînd mă apucă elanul muncitoresc şi tai crengile uscate din măr îmi ia 20 de minute să le pun în grătarul portabil şi să mă simt ca Bear Gyllis rupînd surcele. Şi pentru că aveam nişte ramuri proaspăt tăiate de corcoduş, tăiate din prun (pentru cei care cred că am luat-o razna, să ştiţi că lucrul ăsta e posibil, în prunii altoiţi pe corcoduşi, sub altoi mai dă pomul-mamă), am transformat una dintre ele în ţepuşă cu trei vîrfuri, bune de perpelit nişte felii de slănină, am pus şi nişte ciupercuţe pe grătar, cu orezul clasic şi o frunză de pătrunjel proaspăt din seră şi, gata masa! Sfat constructiv: supravegheaţi cu atenţie slănina, cînd ia foc este în continuare bună, scrumul face bine la stomac, dar intră foarte tare la "apă".

Comentarii

  1. Desi "uresc" orezul tau :)), trebuie sa recunosc faptul ca arata bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. scrumul nu face bine la stomac...cum nici carbunii in stare pura nu fac bine la stomac :P dar o ciupercuta as incerca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dl. Voicu, orezul respectiv are chiar succes printre prietenii mei! :-P
    Honey, fură bune cu toatele, mai ales că am pus puţin sos de soia peste ciuperci la final! Miami!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena