Tot verde, normal

Ieri, dacă tot eram în pană de căldură, am zis că poate ar fi momentul să fac și eu ceva în casă cu specific pentru că de bradul din cărți nu mă apuc pînă în seara de Ajun, așa mi-am făcut obiceiul și nu vreau să renunț la el.
Ce a ieșit vedeți în stînga, am folosit unul dintre cercurile împletite din ramurile glicinei, crenguțe adunate de pe plajă, globuri de plastic din comerț, globuri din carton reciclat făcute de mine, mărgele de plastic și bețigașe chinezești... adică o amestecătură ce și-a găsit locul în bucătăria mea.
Tot în bucătăria mea și-a găsit locul o sticlă cu sos de soia, proaspăt cumpărată ieri și dărîmată astăzi spectaculos de către subsemnata, adică am gresie ornată cu cioburi, sos și aromă specifice. C-așa-i în tenis!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena