Dar din Dar...

Am primit eu zilele astea! Luni am aflat, ieri am fost prinsă cu tot soiul de activități omorîtoare de brațe așa că nu am mai avut energia să mă laud cu asta.
De ceva vreme, citesc o parte dintre peripețiile Prințesei Urbane, i-am descoperit blog-ul datorită lui Mari, am rămas să citesc posturile actuale sau cele de acum cîțiva ani. Săptămîna trecută nu m-am putut abține să nu comentez la un post-concurs. Pentru că era vorba despre ceva ce chiar îmi doream și găseam că ar completa frumos plimbările mele cu bicicleta pe coclauri: un mp3 player! Nu am cîștigat unul dintre cele trei oferite acolo dar una dintre cititoarele blog-ului, Alexandra, a rezonat la motivul pentru care îmi doream micul gadget așa că a decis să îmi ofere ea unul, îl voi primi săptămîna viitoare și sînt super încîntată de acest cadou, pentru care îi mulțumesc încă o dată! Îmi permit să o citez: "S-a potrivit, în spiritul Crăciunului, cadoul revine unei Cristine. Nici că se putea mai frumos." Să vă mai spun oare cît sînt de încîntată că descopăr astfel de oameni? Care întind o mînă de undeva, dintr-un spațiu virtual, cu atîta firesc?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena