Cadouri pentru Moș Crăciun

Sper să nu mă considerați egoistă și insensibilă dar eu nu vreau să dau minunățiile din ceramică făcute de Arin. După peștele făcut cadou Moșului Nicolae, Arin a pregătit cadouri pentru Moș Crăciun, vrea să i le lase și pe mine mă doare inima pentru că îmi plac prea mult, cred că e talentat și le-aș păstra pe toate. Să vedem cum negociem pînă mîine ce să îi dăruiască Moșului.
Deja i-a lăsat acum o săptămînă pe pervaz o scrisoare și alte figurine din ceramică. Dimineața a concluzionat: Moșul a citit scrisoarea (pentru că a găsit-o căzută în cutia de Lego)... dar a "refuzat" cadourile pentru că erau încă în dreptul geamului. Cred că de asta s-a străduit să îi facă altele. Acum îmi decorează camera cu figurine de lemn și cîntă: "Crăciun de coborîș, Crăciun de coborîș, Crăciun de coborîș... cu schi-u-ri-le..." Noroc cu copiii că îmi mai transmit și mie niște spirit... :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena