Calculaţi-vă nivelul de stres!

Arin, astăzi, cînd s-a întors de la şcoală, nu tu dezbrăcat, nu altceva, s-a aşezat pe patul meu şi a urmat interogatoriul:
Arin: Mama, tu cîte procente eşti stresată?
Eu: Ce întrebare e asta, Arin?
Arin: Răspunde-mi, cît la sută eşti stresată?
Eu: Hmmm... 30%
Arin: Mamaaa... eşti mai mult de atît!
Eu: Ok... 50%? De ce?
Arin (încă nemulţumit de aproximarea mea): Pentru că oamenii stresaţi fac cancer, mama! Şiii... li se micşorează creierul!!!
Eu: Arin, de unde naiba ai auzit asta?
Arin: Ne-a spus doamna învăţătoare...
Credeţi că e deplasat să îi spun doamnei învăţătoare că are o percepţie oarecum distorsionată asupra a ce ar trebui să le explice copiilor? Bine, ştiu că stresul este un factor favorizant pentru cancer şi că distruge neuronii (poate la asta se referea cu micşorarea creierului) dar totuşi...
sursa foto
Later edit: Bănuiesc că procentul respectiv va suferi o cădere liberă întrucît Honey s-a întors din Londra cu mai multe lucruri drăguţe pentru mine, inclusiv cu un cadou de la Corina, faimosul "hedonizator", aşa că acum sînt ZEN! Love you, girls!Link

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena