miercuri, 27 iulie 2011

Omul cu ţepi

Pentru că în postarea precedentă aminteam de una dintre figurinele de lut modelate de Arin la cercul de ceramică, am verificat în postările nefinalizate şi am găsit-o şi pe cea în care aveam fotografia cu creatura pe care a poposit gîza albă. Era datată 2 iunie, o voi publica cu data de astăzi.
Ca orice mamă, sînt mîndră de trăznăile ce trec prin capul odraselelor! Arin are un stil mai aparte, lumea lui e populată de tot soiul de chestii fantastice. Poate ar fi interesant de psihanalizat ce se ascunde în spatele modului lui de a privi lucrurile.
Sînt curioasă care va fi drumul lui în viaţă, drumul amîndurora, Radu vrea acum să se facă bucătar, Arin dorea constructor dar asta e variabil la el, la un moment dat mă întreba ce profesie i-ar aduce mai mulţi bani. I-am răspuns că asta nu este reţeta succesului, că pînă la urmă contează foarte mult satisfacţia profesională, împlinirea pe care ţi-o aduce serviciul pe care ţi-l alegi. Eu încă nu am găsit lucrul ăsta aşa că, pot spera să o facă ei.

Un comentariu:

  1. Si eu sunt curioasa. :)
    Dimitri ( nepotelul meu ) spunea ca vrea sa fie frizer ( i-a dat frati'miu doua dupa ceafa: la cati bani investesc in tine tu vrei frizer? spune macar stilist, suna mai bine )
    Acum vrea fotbalist... peste cativa ani cine stie.:))

    RăspundețiȘtergere

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service