Caaadeee... cadeee copacu'

Ce face orice om normal cînd îi cade copacul pe casă? Sau pe magazie, în cazul de faţă? Mă gîndesc că începe să se agite, să caute o soluţie, îşi pune mîinile în cap sau ceva de genul. Ce fac eu? Îi fac poze, normal... apoi continui liniştită să fotografiez melci şi floricele prin grădină... fac un colaj, scriu pe blog că de... să ştie lumea cum mă păli din nou dezastrul! :) Acum a căzut tulpina principală a oţetarului, adică fratele mai mare al celui picat la precedentul sezon de ploi. Vorba lui Honey: "încă o ploicică şi-ţi aranjează toată grădina...". Am chemat un prieten să mă ajute dar nu ştiu ce ne facem fără drujbă, că e ditamai trunchiul... "esenţă tare"! :)
Later Edit: Fără drujbă nici o şansă! Concluzia: am un nou element de decor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena