Disaster Struck

Și habar n-am cînd s-a întîmplat... E drept că au tot fost ploi și a bătut vîntul dar nu știu cînd s-a rupt din rădăcină o parte din oțetarul din spatele grădinii, azi l-am văzut și dacă eu sînt chioară, poate îl vedea Paul vineri dar... nimic! E drept că, la jungla mea... o asemenea chestie se integrează în peisaj! Bine că n-a căzut în capul nimănui!
Acum am o mare problemă: l-am tras la o parte de pe tufa de bujori și de pe tufiș dar... cum naiba îl fac bucăți să îl iau de acolo, că e greu!
HELP!

Comentarii

  1. Acum sa vedem cine iti sare in ajutor. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut. Ti-l facem noi bucatele cand venim sa curatam terasa de care vorbeai. Trebuie doar o secure. Daca nu ai vedem noi cum facem rost.

    Vorbim.

    Cristi Istrate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lillee, se pare că am găsit ajutor! :)
    Cristi, mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena