Nokia styling...

Voi începe cu o paranteză... postarea precedentă era cu numărul 666... tantanaaa!
Așa, revenind la ce vreau să spun cu titlul... doar mie mi se putea întîmpla! De luna trecută apelez cu încredere (și gratis) la tinerele care fac cursul pentru a deveni coafeze la Reflexo-Vital. Sînt un fel de cobai dar nu îmi fac probleme, îmi crește părul foarte repede, le-am spus că și dacă greșesc ceva nu e problemă, crește la loc. Laura m-a tuns, m-a vopsit luna trecută. Ieri am fost din nou, pentru vopsit rădăcinile... și s-a luat curentul! Și eu cu o parte din vopsea în păr, o parte în castronel, Laura cu pensula în mînă... suspans!!! Soluția de criză: telefoanele mobile!!! Și uite așa, cu trei telefoane luminînd deasupra capului, a continuat să aplice vopseaua! :) Noroc că n-a ținut mult! Că altfel experimentam și spălatul părului cu apă încălzită sau fugeam acasă...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena