Din puțul gîndirii... sau viitorul începe azi

... sau din seria... copiii mei spun lucruri trăznite... Arin m-a provocat în seara asta la o partidă de iubit și gîdilit în pat... și mi-a spus printre altele... "Hai, nu fi timidă, Mama!" Cînd obosisem de la atîta gîdilat copilul am zis să mai și vorbim. Și el se trezește să îmi spună din nou cum nu mă va părăsi niciodată...

Arin: Eu voi sta întotdeauna cu tine...
Eu: Ei, Arin, nu vei sta, vei crește mare, vei avea familia ta, soție, copii...

Arin: Nuuu, nu voi avea... că eu o iubesc pe Teo și ea nu mă iubește...

Eu: Arin, pînă vei ajunge tu mare vei iubi multe femei!

Arin: Cît mai am? Tu cît aveai cînd te-ai căsătorit cu tata?

Eu: 25

Arin: Hmmm... mai am... 17 ani... tu cîți ani ai acum?

Eu: 35

Arin: Peste 17 ani cîți vei avea?

Eu: 52

Arin: Dar peste 27?

Eu: 62

Arin: Vei fi bătrînă. Hmmm... așa ca Buni acum?

Eu: Da

Arin: Atunci vei fi încă drăguță!
Eu: Crezi că Buni e drăguță?

Arin: Daaa... nu are coșuri!

Eu: Cum adică Arin? Bătrînele au coșuri?
Arin: Daaa... coșuri și... germeni!

Eu: GEEERMEEENI????? (m-am stricat de rîs la faza asta) ....................................................................
după ce îl expediez să se spele pe dinți... încă vorbește în drum spre baie cu periuța de dinți în mînă:

Arin: Așa văd eu viitorul: Radu căsătorit cu Andreea, eu voi sta cu tine... Voi sta cu tine și cu fiul tău...

Eu: Poate cu soțul meu...

Arin: Cu soțul și cu fiul tău!

Eu: Dar de unde ști că voi avea un fiu?

Arin: Vei face!

Din cîte se vede, am viitorul programat în amănunt. De către micul meu magician! Cînd l-am sărutat de noapte bună mi-a atras atenția să am grijă la Dumnezeu și la Iisus și la Fecioara Maria și la Sfîntul Duh... aaa... și la Sfîntul Nicolae! Încă este în faza profund religioasă... doarme cu iconițe în pat! Poate de acolo îi vin și premonițiile...

Comentarii

  1. Draga mea, trecem si vom trece prin vremuri mari se spune, iar cele mai evidente semne ale acestei schimbari le dau copiii, pentru ca sunt cei mai aproape de puritate. Trebuie doar sa-i ascultam si sa luam aminte. Am trait si eu niste experiente fantastice cu Mihai, cam multe in ultima vreme si nu sunt singura mama care a remarcat asta. "Sa ai grija la Dumnezeu si la Isus si la Fecioara Maria si la Sfantul Duh" asa cum ti-a spus Arin. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Numele "Iisus" provine din ebraica: "Iehosua", si ajunge la noi prin greaca: "Jesous", tradus corect in limba romana "Iisus".
    Numele "Hristos", provine direct din greaca: Xpistos, tradus corect in limba romana ca "Hristos"

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, ai perfectă dreptate! Se întîmplă ceva. Voi avea grijă. Te pup și eu!
    Anonim... mulțumesc, am corectat! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena