Lenevesc

N-am mai scris o vreme pe blog. Chiar dacă au fost lucruri despre care mi-ar fi plăcut să o fac. Sărbătorile aduc cu ele și o stare de letargie, cel puțin pentru mine. Aștept să treacă cumva, mă fac mică și îmi supăr prietenii și cunoscuții prin lipsa urărilor și a sms-urilor ce le înlocuiesc în zilele noastre.
Ce mi-a plăcut săptămîna trecută a fost să merg cu copiii la Păltiniș, într-o mini-excursie organizată de profesorul lui Radu de la cercul de navo-modelism. Trebuia să fim mai mulți, adică eu nu trebuia să fiu, pentru că îmi luasem ziua aia liberă pentru a putea face puțină curățenie. Pînă la urmă am fost doi adulți și trei puști. Nu regret că am mers, datul cu "fărașul" alături de copii pe o pîrtie destul de golașă și neprietenoasă cu fundul meu a fost un mod mult mai plăcut de a îmi petrece ziua. Plus că, sufletul meu a primit anticipat cadouri de Crăciun... bucăți de cer spectaculoase. Am făcut zeci de fotografii dar asta mi se pare cea mai reușită, una dintre surprizele pe care ți le rezervă contre-jour-ul: silueta colegului lui Radu, profilată pe cerul ăla minunat...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena