A fost Zumbathon!

Aproape 150 de persoane au dansat astăzi pentru Roxana Gherghel, tînăra de 21 de ani, bolnavă de tetrapareză spastică, în cadrul Zumbathon, un eveniment organizat de Zumba Sibiu . A fost frumos, a fost epuizant, sinceră să fiu, la un moment dat nu mă vedeam rezistînd pînă la sfîrșit, dar, alături de prietenii mei (unii dintre ei, pentru prima dată la Zumba), am rezistat eroic! Au fost și coregrafii noi, foarte faine, scurte momente de dans profesionist, nu cred că e greșit să spun că toată lumea s-a simțit tare bine! Într-adevăr am avut parte de "dans nebun", cum îl anunțau în comunicatul lor Laurențiu și Claudia! Sigur veți vedea fotografii și filmulețe mai bune în presă, pe net sau pe site-ul Zumba, atunci cînd vor fi disponibile! Cipi, fotograful de serviciu, a făcut ce a putut cu aparatul meu rudimentar.
Și, dacă tot am ars calorii la greu în seara asta, voi face ce nu trebuie, adică le voi pune la loc, pentru că în Old Friends Pub este POMANA PORCULUI PARTY!!! adică fun-fun-fun și mîncărică super bună... făcută de Cosmin și Andreea, pentru toată lumea, din partea casei!!!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena