Barca pe valuri...

Probabil ca unul dintre lucrurile care ma nemultumeste la tara mea este clima: nu-mi place deloc frigul, in fiecare an trec prin faze lungi de adaptare la el, parca sint tot mai mari diferentele de temperatura zi-noapte! Dupa socul termic avut la venirea din Grecia, pozele cu zapada de pe Negoiu din albumul unei prietene care a fost acolo in weekend, sa mai vad si masina toata acoperita cu gheata in dimineata asta, a fost prea de tot! Sa ma apuce depresia si alta nu! Normal ca nu aveam din nou racleta si am curatat parbrizul cu o carcasa de caseta... cind bate soarele in el se vede un fel de ceata la cit e de zgiriat!
Poate de asta inca ma bucur de ziua calduroasa de ieri, cind am putut merge pe bicicleta (eu) pina in Muzeul Satului (pentru ca nu mi-am facut abonament de familie, am suferit ca ma costa 15 lei biletul de intrare, cam scump!) , am baut must (cu o culoare incerta, dar tare bun la gust) si ne-am dat si cu barca (asta pentru 12 lei/jumatate de ora) pe lacul din Gradina Zoologica. Ce m-a distrat cind am urcat in barca... reactia tinarului care le inchiria atunci cind eu am urcat prima si m-am asezat pe locul vislasului (insotita fiind de copii si de tatal lor). M-a privit cu oaresce compatimire... saraca blonda vopsita!... si mi-a spus ca nu acolo trebuie sa stau... sa merg mai in spate! La care eu, cu mindria mea de minuitor de padela, i-am explicat ca stau exact unde vroiam sa stau, ca imi place sa vislesc! N-a mai zis nimic. Recunosc ca am avut tendinta de a invirti vislele alternativ, gen padela, pina mi-am adus aminte ca totusi... la barca ar fi mai interesant sa dau din amindoua o data... A fost dragut pe lac, am condus barca pina in apropierea jetului de apa din mijloc, trecind prin apropierea vaporilor, am vazut si curcubeul acolo! La intoarcere am acceptat si statutul de pasager, numai bun pentru a sta tolanita cu fata la soare... si sper sa mai prind citeva zile din astea frumoase anul acesta!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena