Cel mai sexy???

Citisem cu coada ochiului un titlu cum ca Robert Pattinson ar fi fost votat la nusce sondaj... cel mai sexy barbat din lume. Am zis sa verific si cica asa e... el si alti doi "vampiri simpatici", sint creme de la creme... Hmmm... pentru mine ceva nu se leaga, n-am vazut renumita serie cu vampirasi, ca nu m-a tentat in mod deosebit, am tot vazut afise dar nici gind sa mi se fi parut nenea respectiv un fel de "cancer al femeilor". In fine, gusturile nu se discuta! De curind, l-am vazut totusi pe Robert Pattinson "in action", adica intr-un film, Remember me, regizat de Allen Coulter. Povestea filmului nu e chiar rea, surprinde intilnirea a doua personaje cu traume la pachet: Tyler (personajul lui Pattinson), cu mari probleme dupa divortul parintilor si dupa ce fratele lui s-a sinucis, spinzurindu-se... si Ally (Emilie de Ravin), ce asistase la uciderea mamei ei. In fine, poveste de dragoste, cu suisuri si coborisuri, interesant este finalul... scenaristul isi plaseaza personajul principal in Turnurile Gemene, adica crash-boom-bang, exact in faza in care era oarecum salvat prin iubire de demonii trecutului. V-am povestit toate astea ca sa va spun ca nu mi s-a parut nemaipomenit Robert Pattinson si nici macar un actor foarte bun, adica da, ii iese bine privirea aia de suflet pierdut, probabil asta era miza si in filmele cu vampiri, si unduirile triste de gene dar mai mult de atit... nu stiu! Si nu, nu e vorba de vulpe si strugurii acri...

Comentarii

  1. total de acord cu tine! mie imi aduce mai degraba a hermafrodit :D. wentworth miller ar fi fost o optiune...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine... Ralph Fiennes... me - visatoare! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena