Rasfoind...

Pentru ca inca nu am energia necesara sa va vorbesc despre teatru, ma achit de o restanta: nu v-am spus ce carti mi-am luat, beneficiind de reducerea celor de la Buybooks, respectiv de 50 de lei. Cu inca aproape 10 pe linga acestia, mi-am cumparat cele trei carti din dreapta, carti care mi-au sosit super prompt! Asadar:
Parinti consecventi, copii fericiti - de, ma simt in dificultate de multe ori!
Necazurile micului scolar - Tulburarile afective si dificultatile scolare - inca nu e cazul, dar prevederea nu strica
Isme - sa intelegem stilurile arhitecturale - ca tot imi place mie sa fotografiez toate alea + cladiri, case, podulete... :)
Inca n-am apucat sa le citesc, asteapta cuminti printre multele lucruri de pe biroul meu...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

România pumnului în gură

Anotimpurile și igiena

Țara asta nu mă/ne vrea!