Ploua infernal... si noi... pe Olt...

Azi s-a intimplat prima iesire cu caiacul pe Olt de anul asta. Asa, in mijlocul saptaminii! Seba e in perioada de acomodare cu noul lui caiac de white water, mie mi s-a parut o ocazie buna, asa ca... am ignorat semnele de furtuna si hop si noi pe Olt!
Dupa Aries, Oltul mi s-a parut cuminte, am pus caiacele pe apa la Boita si, usurel la vale!
Normal, ne-a prins ploaia torentiala, cu vint puternic, cu cerul brazdat de fulgere! Era spectaculos... zeci de tonuri de gri, cerul plumburiu, suprafata apei parea dintr-odata asfalt, era maturata de rafale de ploaie, vintul facea dificil manevratul caiacului... mi-ar fi placut sa pot admira in liniste toate astea, dar mai aveam si de dat din padela... mai erau portiuni cu valuri... Plus ca, trebuie sa recunosc, mi-era cam frica de fulgerele alea, stiu cit este de bun conductor de energie electrica apa... iar noi eram cu batul de metal in mina... :))
Asa ca, excursia noastra s-a incheiat la Turnul Spart, ne-a plouat cu galeata, pe loc fiind am simtit ploaia chiar mai tare, pina au venit fetele cu masina, am intrat in Olt, era mai calda apa decit afara... una peste alta, zic eu ca a meritat! Si am prins un apus superb la intoarcere!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena