Dragoste de libelula

Sfirsitul asta de saptamina a fost din nou foarte plin. Vineri am fost cu picii la strand, seara la concertul Coldplace, simbata si duminica, undeva la o pensiune, "Poarta Apusenilor", super ideea lui Teo de a trece un prag! Plus o proiectie si un pic in incheierea TIFF!
Din nou, restante, ca nu mai apuc sa povestesc! Ce vreau eu totusi sa va spun este ca am trait un moment minunat simbata, traversasem un riu (spre rusinea mea, habar n-am cum ii spune), sa mergem la o cascada (cascada care era un fel de strand in varianta salbatica, va voi arata si asta). La intoarcere, din nou pe malul lui, vad o libelula frumoasa, albastra, zbura pe linga noi. Am intins mina spre ea si a venit si s-a asezat cuminte pe degetul meu! Poate vi se pare aiurea, dar a fost nemaipomenit! Asa putin, cit a stat acolo, m-am simtit parte din "poporul ales"...

Comentarii

  1. cred ca sunt sociale libelulele astea (cati de lu si cati de le) - acum vreo 2 saptamani si eu imi tineam respiratia incercand sa ma apropii de una s-o pozez si dupa ce m-am tarat pana langa ea am atins-o din greseala si nu s-a suparat, asa ca am pus-o pe mana si am mers cu ea intr-un loc mai comod. unde o pandea o vrabie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuufff... şi eu care mă credeam specială!!! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena