Cu cioara vopsită!

Sper să nu se supere foarte tare autorul fotografiei că mi-am permis să ilustrez această postare cu unul dintre instantaneele lui. Cu ocazia acestei căutări am dat şi de blogul lui, foarte reuşite fotografiile de acolo, le-am răsfoit doar cele din albumul FITS 2010, dar sigur voi reveni.
Pînă apuc eu să îmi fac ordine prin fotografii, filmuleţe, emoţii şi pitici, impresiile lui Arin despre singurul spectacol pe care l-a văzut, ieri, împreună cu Radu şi mama mea, Păsările/The Birds - Apus Productions (GBR):
- Mama, nu a fost o mare chestie spectacolul!
- Păi de ce, Arin?
- Erau doar două păsări care dădeau din fund...
- Şi nici nu erau păsări!!!... erau ciori!
Acum că am văzut fotografii din spectacol, mă gîndesc că am două variante: ori duc copilul la oftalmolog, să văd de ce vede el negre, păsările respective, ori îi iau un atlas ornitologic şi îi bag bine în cap cum arată o cioară! :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena