Ziua-noaptea muzeelor

Putin, dar am reusit sa bifez ceva din oferta de astazi a Noptii Muzeelor. Nu era chiar noapte, cerul innorat a facut lucrurile mai intunecate asa ca se pune si asta! Am fost sa ii aud pe copii batind toaca la biserica din Bezded, din Muzeul Satului! Copiii draguti, emotionati... ne-au ilustrat mai multe feluri de a bate toaca, si la mai multe tipuri: de lemn, metal, mobila. Pe linga ei, un nene mai in virsta si doi studenti la teologie. Dincolo de faptul ca am mers direct de la un curs, adica in fustita, si afara se pregatea de ploaie, adica am cam inghetat pe alocuri, a fost o experienta frumoasa, am profitat de vizita in muzeu pentru a da o tura in coltul meu preferat, pe deal, unde sint gospodariile de tesatori si olari si dragele mele case albastre... :) E drept, sufar pentru ca nu am aparatul de fotografiat, la ora asta e in drum spre Italia cu mama mea respectiva... M-a ajutat putin mobilul. Stiu, sint un photo-freak pe cale de a intra in sevraj...
Mai jos, un pic de sunet de toaca:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena