Don't hate me!!!...

Unul dintre avantajele participării la respectivul Maraton fotografic este că am rămas cu o serie de fotografii, făcute cu o cameră mai profi, la care mi-e drag din cînd în cînd să mă uit. V-am promis și vouă variațiuni pe temele concursului. Imaginile de mai sus ar fi trebuit să fie un alt fel de ilustrare a conceptului ”legătură”. Pînă la urmă am ales o alta dar, îmi plac bicicletele, poate nu întîmplător una dintre piesele pe care o cînt la karaoke este ”9 million bicyles in Beijing”, a lui Katie Melua! Astea nu sînt din Beijing și nu sînt nici 9 milioane, dar sînt bune și așa!
Nu o să vă las să ascultați Melua ci o melodie pe care am primit-o ieri de la vară-mea, super faină, am tot pus-o pe reply. Cred că merge ca avanpremieră și pentru cei 10 ani pe care îi împlinește azi R&B-ul, o bună ocazie să ajung și eu acolo în premieră. So, Love me! but listen to this:

Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii

  1. Imi plac fotografiile. Mi se par foarte bine alese pentru conceptul "legatura"

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Țara asta nu mă/ne vrea!

Am făcut săpun!

Dilema serii