Apnee dinamică... cu lăbuțe

Este ceea ce am încercat din nou, ieri, la Olimpia! Încercasem și ultima dată cînd am fost, venise Doru cu labele de scafandru, atît că el poartă 45, eu 38... nu vreți să știți ce a ieșit! Nu le-am scăpat din picioare și m-am străduit din răsputeri să îmi unduiesc corpul... După ce am insistat eu să stau sub apă, să dau din toate alea, scot capul la suprafață, mă uit înapoi, eram în același loc, adică lîngă marginea bazinului, cum s-ar spune... apnee statică :))) Ieri, în ciuda faptului că am ales un culoar unde am văzut că sînt niște oameni care înoată bine și rapid (asta ca să mă motiveze), nu am făcut decît 50 de bazine... M-am străduit să țin ritmul cu ei, nu mi-a ieșit (bine eu înotam bras, ei mai mult craul), era palpitant cînd mă depășea cîte unul, cu altul care venea pe ”contrasens”... mă făceam mică, cît mai aproape sau sub cordonul ce delimitează culoarele.
Așaaaa... și, pe lîngă asta, ce credeți?... unul dintre cei cu care înotam eu acolo, s-a dovedit a fi cel despre care v-am vorbit într-un post precedent, că rămăsesem uluită cum înainta pe sub apă! Și, pentru că era însoțit de prieteni comuni... m-am trezit că iau și lecții. Așa că, trebuie să mă laud: am reușit să înaintez, în apnee dinamică!!! Puțin, dar este un început! Yuuupyyy! Mai am muuult pînă să ajung pe undeva pe la genunchii lui Elisabeth Kristoffersen, priviți-o să vedeți cît poate să arate de bine:

Comentarii

  1. Bravo, incet incet se invata. Frumos sport :)

    RăspundețiȘtergere
  2. uuuu, omul din atlantis, patrik duffy parca juca in serial, nu?
    http://www.youtube.com/watch?v=Ajo86iDrNYQ

    mai am un pic si-l dezgrop si pe mannix :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Lillee, Miju, dacă ajung să înot cît de cît asemănător voi fi tare mîndră de mine! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena