Sporturi de iarnă

Aproape toți prietenii mei schiază pe dincolo... Austria, Italia! Văzînd în week-end-ul ăsta cum arată pîrtia de la Păltiniș, după atîta ninsoare dar neîngrijită deloc, nici nu e de mirare! Normal că merg dincolo, mai ieftin, alte servicii, pîrtii incomparabil de multe, de bine întreținute, ce să mai vorbim de lungimea lor, cu graduri de dificultate diferite, pentru toată lumea. Faceți și voi un exercițiu comparativ: una dintre fotografii este de sîmbătă, Păltiniș, înainte de viscol, cu brăduți ieșiți pe pîrtie, smocuri de iarbă, pietre, noroi (toți prietenii mei care au schiat și-au zgîriat schiurile sau placa) și tot săptămîna trecută, în Austria... de plîns!!!
Și eu aș fi vrut să încerc la Păltiniș dar am lăsat-o pe altădată! Va trebui să îmi planific o vacanță la schi, iarna viitoare, încet-încet să mă reapuc, sper să mai știu, n-am mai schiat de 10 ani, în urma unei entorse de menisc... Lumea mă asigură că e ca mersul pe bicicletă... nu se uită! Rămîne de văzut!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena